ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ_ΕΡΓΑΛΕΙΟ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ : Α , Χ , Υ , Ω , Π , Ο, Φ, Γ, Ξ, Κ, Λ, Τ, ς
ΑΡΧΗ
Π <-- 1
ΟΣΟ Π = 1 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΓΡΑΨΕ ' '
ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 1 ΓΙΑ ΠΡΟΣΘΕΣΗ '
ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 2 ΓΙΑ ΑΦΕΡΕΣΗ '
ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 3 ΓΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟ '
ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 4 ΓΙΑ ΔΙΕΡΕΣΗ '
ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 5 ΓΙΑ ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ '
ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 6 ΓΙΑ ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ '
ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 7 ΓΙΑ ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΗΝ ΡΙΖΑ '
ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 8 ΓΙΑ 1/x '
ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 9 ΓΙΑ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ '
ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 10 ΓΙΑ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ '
ΔΙΑΒΑΣΕ Α
ΑΝ Α = 1 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΤΕ '
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ , Υ
Ω <-- Χ + Υ
ΓΡΑΨΕ ' ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ', Ω
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ Α = 2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΦΕΡΕΣΕΤΕ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ '
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ , Υ
Ω <-- Χ - Υ
ΓΡΑΨΕ ' Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ', Ω
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ Α = 3 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΕΤΕ '
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ , Υ
Ω <-- Χ * Υ
ΓΡΑΨΕ ' ΤΟ ΓΙΝΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ', Ω
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ Α = 4 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΕΡΕΣΕΤΕ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ '
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ , Υ
Ω <-- Χ / Υ
ΓΡΑΨΕ ' ΤΟ ΠΟΙΛΙΚΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ', Ω
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ Α = 5 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ '
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
Ω <-- Χ * Χ
ΓΡΑΨΕ ' Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΕΙΝΑΙ ', Ω
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ Α = 6 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ '
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
Ω <-- Χ * Χ * Χ
ΓΡΑΨΕ ' Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ', Ω
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ Α = 7 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΡΙΖΑ '
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
Ω <-- Τ_Ρ ( Χ )
ΓΡΑΨΕ ' Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ', Ω
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ Α = 8 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ 1/x '
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
Ω <-- 1 / Χ
ΓΡΑΨΕ ' Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΟ 1/x ΕΙΝΑΙ ', Ω
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ Α = 9 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΓΙΑ ΗΜΙΤΟΝΟ ΜΙΑΣ ΓΩΝΙΑΣ ΠΑΤΗΣΤΕ 1 '
ΓΡΑΨΕ ' ΓΙΑ ΣΥΝΙΜΗΤΟΝΟ ΜΙΑΣ ΓΩΝΙΑΣ ΠΑΤΗΣΤΕ 2 '
ΓΡΑΨΕ ' ΓΙΑ ΕΦΑΠΤΟΜΕΝΗ ΜΙΑΣ ΓΩΝΙΑΣ ΠΑΤΗΣΤΕ 3 '
ΓΡΑΨΕ ' ΓΙΑ ΣΥΝΕΦΑΠΤΟΜΈΝΗ ΜΙΑΣ ΓΩΝΙΑΣ ΠΑΤΗΣΤΕ 4 '
ΔΙΑΒΑΣΕ Ο
ΑΝ Ο = 1 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΣΕ ΜΟΙΡΕΣ ( 0, 30, 45, 60, 90 ) '
ΔΙΑΒΑΣΕ Π
ΑΝ Π = 0 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' 0 '
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 30 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' 1/2 '
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 45 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' Τ_Ρ2 / 2 '
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 60 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' Τ_Ρ3 / 2 '
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 90 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' 1 '
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Ο = 2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΣΕ ΜΟΙΡΕΣ ( 0, 30, 45, 60, 90 ) '
ΔΙΑΒΑΣΕ Π
ΑΝ Π = 0 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' 1 '
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 30 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' Τ_Ρ3 / 2 '
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 45 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' Τ_Ρ2 / 2 '
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 60 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' 1 / 2 '
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 90 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' 0 '
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Ο = 3 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΣΕ ΜΟΙΡΕΣ ( 0, 30, 45, 60, 90 ) '
ΔΙΑΒΑΣΕ Π
ΑΝ Π = 0 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' 0 '
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 30 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' Τ_Ρ3 / 3 '
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 45 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' 1 '
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 60 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' Τ_Ρ 3 '
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 90 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ '
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Ο = 4 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΣΕ ΜΟΙΡΕΣ ( 0, 30, 45, 60, 90 ) '
ΔΙΑΒΑΣΕ Π
ΑΝ Π = 0 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ '
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 30 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' Τ_Ρ3 '
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 45 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' 1 '
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 60 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' Τ_Ρ3 / 3 '
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 90 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' 0 '
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ Α = 10 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 1 ΓΙΑ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ 1ου ΒΑΘΜΟΥ '
ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 2 ΓΙΑ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ 2ου ΒΑΘΜΟΥ '
ΔΙΑΒΑΣΕ ς
ΑΝ ς = 1 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΟΥ χ '
ΓΡΑΨΕ ' ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΣΤΑΘΕΡΟ ΟΡΟ '
ΔΙΑΒΑΣΕ Γ, Φ
Ξ <-- - Φ / Γ
ΓΡΑΨΕ ' ΤΟ χ ΕΙΝΑΙ ', Ξ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ς = 2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΟΥ χ^2, '
ΓΡΑΨΕ ' ΜΕΤΑ ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΟΥ χ '
ΓΡΑΨΕ ' ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΣΤΑΘΕΡΟ ΟΡΟ '
ΔΙΑΒΑΣΕ Γ, Φ, Τ
Κ <-- ( - Φ + ( Τ_Ρ ( ( Φ * Φ ) - ( 4 * Γ * Τ ) ) ) ) / ( 2 * Γ )
Λ <-- ( - Φ - ( Τ_Ρ ( ( Φ * Φ ) - ( 4 * Γ * Τ ) ) ) ) / ( 2 * Γ )
ΓΡΑΨΕ ' ΤΟ χ ΕΙΝΑΙ ', Κ
ΓΡΑΨΕ ' Ή ΤΟ χ ΕΙΝΑΙ ', Λ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 1 ΓΙΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ Ή 2 ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ '
ΔΙΑΒΑΣΕ Ο
ΑΝ Ο = 2 ΤΟΤΕ
Π <-- 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ Ο = 1 ΤΟΤΕ
Π <-- 2
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ ' BY : L. D. KOSTAS ΑΠΟ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΟΔΟΛΙΒΟΥΣ '
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ_ΕΡΓΑΛΕΙΟ