ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ_ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ : Α , Χ , Υ , Ω , Π , Ο, Φ, Γ, Ξ, Κ, Λ, Τ, ς ΑΡΧΗ Π <-- 1 ΟΣΟ Π = 1 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΓΡΑΨΕ ' ' ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 1 ΓΙΑ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ' ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 2 ΓΙΑ ΑΦΕΡΕΣΗ ' ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 3 ΓΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ' ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 4 ΓΙΑ ΔΙΕΡΕΣΗ ' ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 5 ΓΙΑ ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ' ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 6 ΓΙΑ ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ' ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 7 ΓΙΑ ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΗΝ ΡΙΖΑ ' ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 8 ΓΙΑ 1/x ' ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 9 ΓΙΑ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ' ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 10 ΓΙΑ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ ' ΔΙΑΒΑΣΕ Α ΑΝ Α = 1 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΤΕ ' ΔΙΑΒΑΣΕ Χ , Υ Ω <-- Χ + Υ ΓΡΑΨΕ ' ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ', Ω ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΝ Α = 2 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΦΕΡΕΣΕΤΕ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ' ΔΙΑΒΑΣΕ Χ , Υ Ω <-- Χ - Υ ΓΡΑΨΕ ' Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ', Ω ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΝ Α = 3 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΕΤΕ ' ΔΙΑΒΑΣΕ Χ , Υ Ω <-- Χ * Υ ΓΡΑΨΕ ' ΤΟ ΓΙΝΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ', Ω ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΝ Α = 4 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΕΡΕΣΕΤΕ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ' ΔΙΑΒΑΣΕ Χ , Υ Ω <-- Χ / Υ ΓΡΑΨΕ ' ΤΟ ΠΟΙΛΙΚΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΡΙΘΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ', Ω ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΝ Α = 5 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ' ΔΙΑΒΑΣΕ Χ Ω <-- Χ * Χ ΓΡΑΨΕ ' Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΕΙΝΑΙ ', Ω ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΝ Α = 6 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ' ΔΙΑΒΑΣΕ Χ Ω <-- Χ * Χ * Χ ΓΡΑΨΕ ' Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ', Ω ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΝ Α = 7 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΡΙΖΑ ' ΔΙΑΒΑΣΕ Χ Ω <-- Τ_Ρ ( Χ ) ΓΡΑΨΕ ' Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ', Ω ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΝ Α = 8 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ 1/x ' ΔΙΑΒΑΣΕ Χ Ω <-- 1 / Χ ΓΡΑΨΕ ' Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΟ 1/x ΕΙΝΑΙ ', Ω ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΝ Α = 9 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΓΙΑ ΗΜΙΤΟΝΟ ΜΙΑΣ ΓΩΝΙΑΣ ΠΑΤΗΣΤΕ 1 ' ΓΡΑΨΕ ' ΓΙΑ ΣΥΝΙΜΗΤΟΝΟ ΜΙΑΣ ΓΩΝΙΑΣ ΠΑΤΗΣΤΕ 2 ' ΓΡΑΨΕ ' ΓΙΑ ΕΦΑΠΤΟΜΕΝΗ ΜΙΑΣ ΓΩΝΙΑΣ ΠΑΤΗΣΤΕ 3 ' ΓΡΑΨΕ ' ΓΙΑ ΣΥΝΕΦΑΠΤΟΜΈΝΗ ΜΙΑΣ ΓΩΝΙΑΣ ΠΑΤΗΣΤΕ 4 ' ΔΙΑΒΑΣΕ Ο ΑΝ Ο = 1 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΣΕ ΜΟΙΡΕΣ ( 0, 30, 45, 60, 90 ) ' ΔΙΑΒΑΣΕ Π ΑΝ Π = 0 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' 0 ' ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 30 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' 1/2 ' ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 45 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' Τ_Ρ2 / 2 ' ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 60 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' Τ_Ρ3 / 2 ' ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 90 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' 1 ' ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Ο = 2 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΣΕ ΜΟΙΡΕΣ ( 0, 30, 45, 60, 90 ) ' ΔΙΑΒΑΣΕ Π ΑΝ Π = 0 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' 1 ' ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 30 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' Τ_Ρ3 / 2 ' ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 45 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' Τ_Ρ2 / 2 ' ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 60 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' 1 / 2 ' ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 90 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' 0 ' ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Ο = 3 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΣΕ ΜΟΙΡΕΣ ( 0, 30, 45, 60, 90 ) ' ΔΙΑΒΑΣΕ Π ΑΝ Π = 0 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' 0 ' ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 30 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' Τ_Ρ3 / 3 ' ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 45 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' 1 ' ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 60 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' Τ_Ρ 3 ' ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 90 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ' ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Ο = 4 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΣΕ ΜΟΙΡΕΣ ( 0, 30, 45, 60, 90 ) ' ΔΙΑΒΑΣΕ Π ΑΝ Π = 0 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ' ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 30 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' Τ_Ρ3 ' ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 45 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' 1 ' ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 60 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' Τ_Ρ3 / 3 ' ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Π = 90 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' 0 ' ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΝ Α = 10 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 1 ΓΙΑ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ 1ου ΒΑΘΜΟΥ ' ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 2 ΓΙΑ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ 2ου ΒΑΘΜΟΥ ' ΔΙΑΒΑΣΕ ς ΑΝ ς = 1 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΟΥ χ ' ΓΡΑΨΕ ' ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΣΤΑΘΕΡΟ ΟΡΟ ' ΔΙΑΒΑΣΕ Γ, Φ Ξ <-- - Φ / Γ ΓΡΑΨΕ ' ΤΟ χ ΕΙΝΑΙ ', Ξ ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ς = 2 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ' ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΟΥ χ^2, ' ΓΡΑΨΕ ' ΜΕΤΑ ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΤΟΥ χ ' ΓΡΑΨΕ ' ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΣΤΑΘΕΡΟ ΟΡΟ ' ΔΙΑΒΑΣΕ Γ, Φ, Τ Κ <-- ( - Φ + ( Τ_Ρ ( ( Φ * Φ ) - ( 4 * Γ * Τ ) ) ) ) / ( 2 * Γ ) Λ <-- ( - Φ - ( Τ_Ρ ( ( Φ * Φ ) - ( 4 * Γ * Τ ) ) ) ) / ( 2 * Γ ) ΓΡΑΨΕ ' ΤΟ χ ΕΙΝΑΙ ', Κ ΓΡΑΨΕ ' Ή ΤΟ χ ΕΙΝΑΙ ', Λ ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΓΡΑΨΕ ' ΠΑΤΗΣΤΕ 1 ΓΙΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ Ή 2 ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ' ΔΙΑΒΑΣΕ Ο ΑΝ Ο = 2 ΤΟΤΕ Π <-- 1 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΝ Ο = 1 ΤΟΤΕ Π <-- 2 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΓΡΑΨΕ ' BY : L. D. KOSTAS ΑΠΟ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΟΔΟΛΙΒΟΥΣ ' ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ_ΕΡΓΑΛΕΙΟ