! ===============================================================================================
! ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΙΟΥΝΙΟΣ 2001 - ΘΕΜΑ 4
! ===============================================================================================
! Σε ένα πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης συμμετέχουν 20 σχολεία. Στα πλαίσια αυτού του
! προγράμματος, εθελοντές μαθητές των σχολείων, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, μαζεύουν ποσότητες
! τριών υλικών (γυαλί, χαρτί και αλουμίνιο).
! Να αναπτύξετε έναν αλγόριθμο, ο οποίος :
! α. να διαβάζει τις ποσότητες σε κιλά των υλικών που μάζεψαν οι μαθητές σε κάθε σχολείο.
! β. να υπολογίζει τη συνολική ποσότητα σε κιλά του κάθε υλικού που μάζεψαν οι μαθητές σε όλα
! τα σχολεία.
! γ. αν η συνολική ποσότητα του χαρτιού που μαζεύτηκε από όλα τα σχολεία είναι λιγότερη των 1000
! κιλών, να εμφανίζεται το μήνυμα "Συγχαρητήρια". Αν η ποσότητα είναι από 1000 κιλά και πάνω,
! αλλά λιγότερο από 2000, να εμφανίζεται το μήνυμα "Δίνεται έπαινος" και τέλος αν η ποσότητα
! είναι από 2000 κιλά και πάνω να εμφανίζεται το μήνυμα "Δίνεται βραβείο".
!
! Παρατήρηση: Να θεωρήσετε ότι όλες οι ποσότητες είναι θετικοί αριθμοί.
! ===============================================================================================
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ HM_2001_06_4
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:i ,α ,γ,χ,sγ,sχ,sα
ΑΡΧΗ
sγ <-- 0 ! Άθροισμα κιλών γυαλιού
sχ <-- 0 ! Άθροισμα κιλών χαρτιού
sα <-- 0 ! Άθροισμα κιλών αλουμινίου
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20
ΓΡΑΨΕ 'Πόσα κιλά γυαλί μαζεύτηκε στο σχολείο; ',i
ΔΙΑΒΑΣΕ γ
ΓΡΑΨΕ 'Πόσα κιλά χαρτί μαζεύτηκε στο σχολείο; ',i
ΔΙΑΒΑΣΕ χ
ΓΡΑΨΕ 'Πόσα κιλά αλουμίνιο μαζεύτηκε στο σχολείο; ',i
ΔΙΑΒΑΣΕ α
sγ <-- sγ + γ
sχ <-- sχ + χ
sα <-- sα +α
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ sχ < 1000 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ'
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ sχ < 2000 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΠΑΙΝΟΣ'
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΔΙΝΕΤΑΙ ΒΡΑΒΕΙΟ'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ