! =============================================================================================== ! ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΙΟΥΝΙΟΣ 2001 - ΘΕΜΑ 4 ! =============================================================================================== ! Σε ένα πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης συμμετέχουν 20 σχολεία. Στα πλαίσια αυτού του ! προγράμματος, εθελοντές μαθητές των σχολείων, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, μαζεύουν ποσότητες ! τριών υλικών (γυαλί, χαρτί και αλουμίνιο). ! Να αναπτύξετε έναν αλγόριθμο, ο οποίος : ! α. να διαβάζει τις ποσότητες σε κιλά των υλικών που μάζεψαν οι μαθητές σε κάθε σχολείο. ! β. να υπολογίζει τη συνολική ποσότητα σε κιλά του κάθε υλικού που μάζεψαν οι μαθητές σε όλα ! τα σχολεία. ! γ. αν η συνολική ποσότητα του χαρτιού που μαζεύτηκε από όλα τα σχολεία είναι λιγότερη των 1000 ! κιλών, να εμφανίζεται το μήνυμα "Συγχαρητήρια". Αν η ποσότητα είναι από 1000 κιλά και πάνω, ! αλλά λιγότερο από 2000, να εμφανίζεται το μήνυμα "Δίνεται έπαινος" και τέλος αν η ποσότητα ! είναι από 2000 κιλά και πάνω να εμφανίζεται το μήνυμα "Δίνεται βραβείο". ! ! Παρατήρηση: Να θεωρήσετε ότι όλες οι ποσότητες είναι θετικοί αριθμοί. ! =============================================================================================== ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ HM_2001_06_4 ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ:i ,α ,γ,χ,sγ,sχ,sα ΑΡΧΗ sγ <-- 0 ! Άθροισμα κιλών γυαλιού sχ <-- 0 ! Άθροισμα κιλών χαρτιού sα <-- 0 ! Άθροισμα κιλών αλουμινίου ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 20 ΓΡΑΨΕ 'Πόσα κιλά γυαλί μαζεύτηκε στο σχολείο; ',i ΔΙΑΒΑΣΕ γ ΓΡΑΨΕ 'Πόσα κιλά χαρτί μαζεύτηκε στο σχολείο; ',i ΔΙΑΒΑΣΕ χ ΓΡΑΨΕ 'Πόσα κιλά αλουμίνιο μαζεύτηκε στο σχολείο; ',i ΔΙΑΒΑΣΕ α sγ <-- sγ + γ sχ <-- sχ + χ sα <-- sα +α ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΑΝ sχ < 1000 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ 'ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ' ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ sχ < 2000 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ 'ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΠΑΙΝΟΣ' ΑΛΛΙΩΣ ΓΡΑΨΕ 'ΔΙΝΕΤΑΙ ΒΡΑΒΕΙΟ' ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ