ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΡΕΜΑΛΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΓΡΑΜΜΑ[20], ΔΟΘΕΝ[20], Χ, Κ[10]
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι, Ν, Μ, Π, ΠΜΑΧ, Ζ
ΛΟΓΙΚΕΣ: FLAG, FLAG2
! Στη μεταβλητή "ΓΡΑΜΜΑ" αποθηκεύονται τα γράμματα της κρυμμένη λέξη, στη "ΔΟΘΕΝ"
! αποθηκεύονται τα γράμματα της κρυμμένης που βρίσκει ο παίκτης και στην "Κ" αποθηκεύ-
! ονται τα γράμματα που δίνονται από τον παίκτη στην προσπάθεια εύρεσης της κρυμμένης
! λέξης.
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ 'ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ'
ΔΙΑΒΑΣΕ Ν
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
ΓΡΑΨΕ 'ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ ' , Ι, ' ΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΣΟΥ'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΡΑΜΜΑ[Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ(=<10)'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΜΑΧ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 35
ΓΡΑΨΕ ' '
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
ΔΟΘΕΝ[Ι] <-- '-'
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'Η ΖΗΤΟΥΜΕΝΗ ΛΕΞΗ ΕΧΕΙ ', Ν, ' ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ', ΠΜΑΧ, ' ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΝΑ ΤΗ ΒΡΕΙΣ'
Μ <-- 0
Π <-- 0
Ζ <-- 0
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΕ ΓΡΑΜΜΑ'
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
Π <-- Π+1
! Το τμήμα του αλγορίθμου που ακολουθεί, αποθηκεύει τα διαφορετικά γράμματα
! που δόθηκαν από το χρήστη. Δεν επιτρέπει την αποθήκευση δυο φορές του ίδιου γράμματος.
FLAG <-- ΑΛΗΘΗΣ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Π
ΑΝ (Κ[Ι]=Χ) ΤΟΤΕ
FLAG <-- ΨΕΥΔΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ (FLAG=ΑΛΗΘΗΣ) ΤΟΤΕ
Ζ <-- Ζ+1
Κ[Ζ] <-- Χ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
! Καθαρίζεται ή οθόνη για να εμφανιστούν τα αποτελέσματα.
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 35
ΓΡΑΨΕ ' '
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
! Στο παρακάτω τμήμα του αλγορίθμου ελέγχεται αν ο παίκτης βρήκε κάποιο γράμμα της
! κρυμμένης φράσης ή όχι και ποιο. Ελέγχεται επίσης αν το βρήκε αυτή τη φορά ή
! αν πληκτρολόγησε γράμμα που έχει ήδη βρει.
FLAG2 <-- ΑΛΗΘΗΣ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
ΑΝ (Χ=ΓΡΑΜΜΑ[Ι]) ΤΟΤΕ
ΑΝ (Χ<>ΔΟΘΕΝ[Ι]) ΤΟΤΕ
FLAG2 <-- ΨΕΥΔΗΣ
ΔΟΘΕΝ[Ι] <-- Χ
Μ <-- Μ+1
ΓΡΑΨΕ 'ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΟ ', Ι, ' ΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ FLAG2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
! Με αυτόν τον τρόπο ο παίκτης βλέπει σε ποιες θέσεις είναι τα γράμματα που έχει βρει και
! πόσα του απομένουν.
ΓΡΑΨΕ 'Η ΖΗΤΟΥΜΕΝΗ ΛΕΞΗ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:'
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ν
ΓΡΑΨΕ ΔΟΘΕΝ[Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΔΟΘΕΙ ΕΙΝΑΙ: '
! Βλέπει επίσης ποια γράμματα έχει ήδη πληκτρολογήσει και πόσες προσπάθειες του απομένουν.
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Ζ
ΓΡΑΨΕ Κ[Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΚΑΙ ΑΠΟΜΕΝΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ', (ΠΜΑΧ-Π), ' ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ'
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ((Μ>=Ν) Η (Π>=ΠΜΑΧ))
ΑΝ (Μ=Ν) ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, Η ΖΗΤΟΥΜΕΝΗ ΛΕΞΗ ΒΡΕΘΗΚΕ ΜΕ ', Π, ' ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ.'
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'GAME OVER'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ