Οι υπολογιστές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μοντελοποίηση φυσικών μεγεθών! Εδώ αποφασίσαμε να φτιάξουμε έναν εικονικό άνθρωπο!
Αρχικός στόχος είναι να ζήσει τις μέρες που θέλουμε.
Κάθε μέρα, το πρόγραμμα, την χωρίζει σε πέντε περιόδους. Για κάθε περίοδο ζητάει μια από πέντε δραστηριότητες!
Δοκιμάστε 0,0,0,0,0 (ύπνος συνέχεια!)
Οι κανόνες μπήκαν περίπου στην τύχη! Δοκιμάστε το και αλλάξτε τους κανόνες του παιχνιδιού! Στόχος κάθε μοντελοποίησης είναι να βρεθούν οι κανόνες που να πλησιάζουν το φυσικό μέγεθος που θέλουμε να μοντελοποιήσουμε! Τότε θα έχουμε μια αντιπροσωπευτική μοντελοποίηση!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΝΤΕΛΟ_ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΚΥΚΛΟΣ[5], ΑΑ_ΜΕΡΑΣ, ΗΜΕΡΕΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, ΠΕΡΙΟΔΟ, ΕΥΤΥΧΙΑ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΧΑΡΑ, ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ, ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΠΕΡΙΟΔΟΣ[5]
ΑΡΧΗ
ΠΕΡΙΟΔΟΣ[1] <-- 'ΠΡΩΙ'
ΠΕΡΙΟΔΟΣ[2] <-- 'ΜΕΣΗΜΕΡΙ'
ΠΕΡΙΟΔΟΣ[3] <-- 'ΑΠΟΓΕΥΜΑ'
ΠΕΡΙΟΔΟΣ[4] <-- 'ΒΡΑΔΥ'
ΠΕΡΙΟΔΟΣ[5] <-- 'ΝΥΧΤΑ'
ΓΡΑΨΕ 'ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΚΟΝΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ'
ΓΡΑΨΕ 'ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΟΥ;'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΗΜΕΡΕΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ:'
ΧΑΡΑ <-- 0.50
ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ <-- 0.50
ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ <-- 0.50
ΑΑ_ΜΕΡΑΣ <-- 1
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ ' ΧΑΡΑ ', ΧΑΡΑ*100, '%'
ΓΡΑΨΕ ' ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝOTHTA ',ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ*100,'%'
ΓΡΑΨΕ ' ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΥΕΞΙΑ ', ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ*100,'%'
ΕΥΤΥΧΙΑ <-- 0
ΓΡΑΨΕ 'ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΝΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ'
ΓΡΑΨΕ ' 0. ΥΠΝΟΣ'
ΓΡΑΨΕ ' 1. ΕΡΓΑΣΙΑ'
ΓΡΑΨΕ ' 2. ΧΟΡΟΣ'
ΓΡΑΨΕ ' 3. ΑΘΛΗΣΗ'
ΓΡΑΨΕ ' 4. ΦΑΓΟΠΟΤΙ'
ΓΡΑΨΕ 'ΗΜΕΡΑ ',ΑΑ_ΜΕΡΑΣ
ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
ΓΡΑΨΕ ΠΕΡΙΟΔΟΣ[ΠΕΡΙΟΔΟ],' δράση:(0-4)'
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ (ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ>=0) ΚΑΙ (ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ<5)
! *********ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ***********
ΑΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ<4 ΤΟΤΕ
ΚΥΚΛΟΣ[ΠΕΡΙΟΔΟ] <-- ΚΥΚΛΟΣ[ΠΕΡΙΟΔΟ]+Α_Μ(2^ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ)-Α_Μ(ΕΥΤΥΧΙΑ*ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ)
ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ <-- ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ*0.8
ΑΛΛΙΩΣ
ΚΥΚΛΟΣ[ΠΕΡΙΟΔΟ] <-- ΚΥΚΛΟΣ[ΠΕΡΙΟΔΟ] DIV 2
ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ <-- ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ*1.8
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ ((ΠΕΡΙΟΔΟ>3) ΚΑΙ (ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ=1.0)) ΤΟΤΕ
ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ <-- ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ*0.6
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ=0 ΤΟΤΕ
ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ <-- ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ*1.8
ΑΛΛΙΩΣ
ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ <-- ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ*0.8
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΕΥΤΥΧΙΑ <-- ΕΥΤΥΧΙΑ+ΚΥΚΛΟΣ[ΠΕΡΙΟΔΟ]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ ΕΥΤΥΧΙΑ>10 ΤΟΤΕ
ΧΑΡΑ <-- ΧΑΡΑ*1.05
ΑΛΛΙΩΣ
ΧΑΡΑ <-- ΧΑΡΑ*0.95
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ>1 ΤΟΤΕ
ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ <-- ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ*(ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ-Α_Μ(ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ))
ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ <-- 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ>1 ΤΟΤΕ
ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ <-- 1
ΧΑΡΑ <-- ΧΑΡΑ*1.2
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ ΧΑΡΑ>1 ΤΟΤΕ
ΧΑΡΑ <-- 1
ΑΝ ΧΑΡΑ*ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ*ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ=1 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Ο ΠΑΙΚΤΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΑ_ΜΕΡΑΣ <-- ΑΑ_ΜΕΡΑΣ+1
ΑΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΥΕΞΙΑ<0.03 ΤΟΤΕ
ΑΑ_ΜΕΡΑΣ <-- ΗΜΕΡΕΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ+1
ΓΡΑΨΕ 'ΠΕΘΑΝΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ - ΖΩΗ ΣΕ ΜΑΣ!'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ ΠΝΕΥΜ_ΙΚΑΝ < 0.10 ΤΟΤΕ
ΑΑ_ΜΕΡΑΣ <-- ΗΜΕΡΕΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ+1
ΓΡΑΨΕ 'ΠΕΘΑΝΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ - ΖΩΗ ΣΕ ΜΑΣ!'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΑΑ_ΜΕΡΑΣ>ΗΜΕΡΕΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ