Ασκησιολόγιο ΓλωσσοΜάθειας https://spinet.gr/glossomatheia/programs/ |
|
Επαναληπτικές Ημερήσιο - Θέμα 3 https://spinet.gr/glossomatheia/programs/viewtopic.php?f=30&t=655 |
Σελίδα 1 από 1 |
Συγγραφέας: | ΧΑΤΖΗΤΣΟΜΠΑΝΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ [ Πέμ 24 Ιούλ 2008 10:20 am ] |
Θέμα δημοσίευσης: | Επαναληπτικές Ημερήσιο - Θέμα 3 |
! ===================================================================================================
! ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΙΟΥΛΙΟΣ 2007 - ΘΕΜΑ 3 ! =================================================================================================== ! Το κλασικό παιχνίδι "Πέτρα-Ψαλίδι-Χαρτί" παίζεται με δυο παίκτες. Σε κάθε γύρο του παιχνιδιού, ! ο κάθε παίκτης επιλέγει ένα από τα ΠΕΤΡΑ, ΨΑΛΙΔΙ, ΧΑΡΤΙ, και παρουσιάζει την επιλογή του ! ταυτόχρονα με τον αντίπαλο του. Η ΠΕΤΡΑ κερδίζει το ΨΑΛΙΔΙ, το ΨΑΛΙΔΙ το ΧΑΡΤΙ και το ΧΑΡΤΙ την ! ΠΕΤΡΑ. Σε περίπτωση που οι δυο παίκτες έχουν την ίδια επιλογή, ο γύρος λήγει ισόπαλος. ! Το παιχνίδι προχωράει με συνεχόμενους γύρους μέχρι ένας τουλάχιστον από τους παίκτες να αποχωρήσει ! Νικητής αναδεικνύεται ο παίκτης με τις περισσότερες νίκες. Αν οι δυο παίκτες έχουν τον ίδιο αριθμό ! νικών, το παιχνίδι λήγει ισόπαλο. ! Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος διαβάζει τα ονόματα των δυο παικτών και υλοποιεί το παραπάνω ! παιχνίδι ως εξής: ! Α. Για κάθε γύρο του παιχνιδιού: ! 1. διαβάζει την επιλογή κάθε παίκτη, η οποία μπορεί να είναι μία από τις εξής: ! ΠΕΤΡΑ, ΨΑΛΙΔΙ, ΧΑΡΤΙ, ΤΕΛΟΣ. (Δεν απαιτείται έλεγχος εγκυρότητας τιμών.) ! 2. συγκρίνει τις επιλογές των παικτών και διαπιστώνει το νικητή του γύρου ή την ισοπαλία. ! Β. Τερματίζει το παιχνίδι όταν ένας τουλάχιστον από τους δυο παίκτες επιλέξει ΤΕΛΟΣ. ! Γ. Εμφανίζει το όνομα του νικητή ή, αν δεν υπάρχει νικητής, το μήνυμα "ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΛΗΞΕ ΙΣΟΠΑΛΟ". ! =================================================================================================== ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ HMER_JUL_2007_03 ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ: s1 , s2 ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: name1 , name2 , a1 , a2 ΑΡΧΗ ΓΡΑΨΕ 'Δώσε τα ονόματα των παικτών' ΔΙΑΒΑΣΕ name1 , name2 s1 <-- 0 s2 <-- 0 ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΓΡΑΨΕ 'Δώσε την επιλογή του παίκτη' , name1 ΔΙΑΒΑΣΕ a1 ΓΡΑΨΕ 'Δώσε την επιλογή του παίκτη' , name2 ΔΙΑΒΑΣΕ a2 ΑΝ a1 <> 'ΤΕΛΟΣ' ΚΑΙ a2 <> 'ΤΕΛΟΣ' ΤΟΤΕ ΑΝ a1 = 'ΠΕΤΡΑ' ΤΟΤΕ ΑΝ a2 = 'ΨΑΛΙΔΙ' ΤΟΤΕ s1 <-- s1 + 1 ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ a2 = 'ΧΑΡΤΙ' ΤΟΤΕ s2 <-- s2 + 1 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ a1 = 'ΨΑΛΙΔΙ' ΤΟΤΕ ΑΝ a2 = 'ΧΑΡΤΙ' ΤΟΤΕ s1 <-- s1 + 1 ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ a2 = 'ΠΕΤΡΑ' ΤΟΤΕ s2 <-- s2 + 1 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΛΛΙΩΣ ΑΝ a2 = 'ΠΕΤΡΑ' ΤΟΤΕ s1 <-- s1 + 1 ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ a2 = 'ΨΑΛΙΔΙ' ΤΟΤΕ s2 <-- s2 + 1 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ a1 = 'ΤΕΛΟΣ' ή a2 = 'ΤΕΛΟΣ' ΑΝ s1 > s2 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ 'Νικητής είναι ο' , name1 ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ s2 > s1 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ 'Νικητής είναι ο' , name2 ΑΛΛΙΩΣ ΓΡΑΨΕ 'To παιχνίδι έληξε ισόπαλο' ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ |
Σελίδα 1 από 1 | Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |