! ===================================================================================================
! ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΙΟΥΛΙΟΣ 2007 - ΘΕΜΑ 3
! ===================================================================================================
! Το κλασικό παιχνίδι "Πέτρα-Ψαλίδι-Χαρτί" παίζεται με δυο παίκτες. Σε κάθε γύρο του παιχνιδιού,
! ο κάθε παίκτης επιλέγει ένα από τα ΠΕΤΡΑ, ΨΑΛΙΔΙ, ΧΑΡΤΙ, και παρουσιάζει την επιλογή του
! ταυτόχρονα με τον αντίπαλο του. Η ΠΕΤΡΑ κερδίζει το ΨΑΛΙΔΙ, το ΨΑΛΙΔΙ το ΧΑΡΤΙ και το ΧΑΡΤΙ την
! ΠΕΤΡΑ. Σε περίπτωση που οι δυο παίκτες έχουν την ίδια επιλογή, ο γύρος λήγει ισόπαλος.
! Το παιχνίδι προχωράει με συνεχόμενους γύρους μέχρι ένας τουλάχιστον από τους παίκτες να αποχωρήσει
! Νικητής αναδεικνύεται ο παίκτης με τις περισσότερες νίκες. Αν οι δυο παίκτες έχουν τον ίδιο αριθμό
! νικών, το παιχνίδι λήγει ισόπαλο.
! Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος διαβάζει τα ονόματα των δυο παικτών και υλοποιεί το παραπάνω
! παιχνίδι ως εξής:
! Α. Για κάθε γύρο του παιχνιδιού:
! 1. διαβάζει την επιλογή κάθε παίκτη, η οποία μπορεί να είναι μία από τις εξής:
! ΠΕΤΡΑ, ΨΑΛΙΔΙ, ΧΑΡΤΙ, ΤΕΛΟΣ. (Δεν απαιτείται έλεγχος εγκυρότητας τιμών.)
! 2. συγκρίνει τις επιλογές των παικτών και διαπιστώνει το νικητή του γύρου ή την ισοπαλία.
! Β. Τερματίζει το παιχνίδι όταν ένας τουλάχιστον από τους δυο παίκτες επιλέξει ΤΕΛΟΣ.
! Γ. Εμφανίζει το όνομα του νικητή ή, αν δεν υπάρχει νικητής, το μήνυμα "ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΛΗΞΕ ΙΣΟΠΑΛΟ".
! ===================================================================================================
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ HMER_JUL_2007_03
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: s1 , s2
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: name1 , name2 , a1 , a2
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε τα ονόματα των παικτών'
ΔΙΑΒΑΣΕ name1 , name2
s1 <-- 0
s2 <-- 0
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε την επιλογή του παίκτη' , name1
ΔΙΑΒΑΣΕ a1
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε την επιλογή του παίκτη' , name2
ΔΙΑΒΑΣΕ a2
ΑΝ a1 <> 'ΤΕΛΟΣ' ΚΑΙ a2 <> 'ΤΕΛΟΣ' ΤΟΤΕ
ΑΝ a1 = 'ΠΕΤΡΑ' ΤΟΤΕ
ΑΝ a2 = 'ΨΑΛΙΔΙ' ΤΟΤΕ
s1 <-- s1 + 1
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ a2 = 'ΧΑΡΤΙ' ΤΟΤΕ
s2 <-- s2 + 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ a1 = 'ΨΑΛΙΔΙ' ΤΟΤΕ
ΑΝ a2 = 'ΧΑΡΤΙ' ΤΟΤΕ
s1 <-- s1 + 1
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ a2 = 'ΠΕΤΡΑ' ΤΟΤΕ
s2 <-- s2 + 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΝ a2 = 'ΠΕΤΡΑ' ΤΟΤΕ
s1 <-- s1 + 1
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ a2 = 'ΨΑΛΙΔΙ' ΤΟΤΕ
s2 <-- s2 + 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ a1 = 'ΤΕΛΟΣ' ή a2 = 'ΤΕΛΟΣ'
ΑΝ s1 > s2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Νικητής είναι ο' , name1
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ s2 > s1 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Νικητής είναι ο' , name2
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'To παιχνίδι έληξε ισόπαλο'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ