! ===============================================================================================
! ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΙΟΥΛΙΟΣ 2001 - ΘΕΜΑ 1Δ
! ===============================================================================================
! Δίνεται το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου.
!
! Χ <-- Α
! ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
! Χ <-- Χ + 2
! ΓΡΑΨΕ Χ
! Χ <-- Χ + 2
! ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ χ >= Μ
!
! α. Να δώσετε τη δομή επανάληψης "Για ... από ... μέχρι ... βήμα" η οποία τυπώνει ακριβώς τις
! ίδιες τιμές με το πιο πάνω τμήμα αλγορίθμου.
! β. Τι θα τυπωθεί, αν Α = 4 και Μ = 9;
! γ. Τι θα τυπωθεί, αν Α = -5 και Μ = 0 ;
!
! ===============================================================================================
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ HM_2001_07_1Δ
ΣΤΑΘΕΡΕΣ
Α = 4 ! Αλλάξτε τις τιμές
Μ = 9 ! για το ερώτημα γ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: x
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ 'Ο αλγόριθμος που δίνεται τυπώνει :'
ΓΡΑΨΕ '----------------------------------'
Χ <-- Α
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
x <-- x + 2
ΓΡΑΨΕ Χ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ x >= Μ
ΓΡΑΨΕ 'Τελική τιμή του x =',x
ΓΡΑΨΕ '===================================='
ΓΡΑΨΕ 'Ο αλγόριθμος που φτιάχνουμε τυπώνει :'
ΓΡΑΨΕ '-------------------------------------'
ΓΙΑ x ΑΠΟ A ΜΕΧΡΙ M ΜΕ ΒΗΜΑ 2
ΓΡΑΨΕ x + 2
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'Τελική τιμή του x =',x
ΓΡΑΨΕ '===================================='
! Tα δύο τμήματα του προγράμματος τυπώνουν τα ίδια και είναι ισοδύναμα αφού η τελική τιμή του x
! είναι ίδια.
! ==============================================================================================
ΓΡΑΨΕ
ΓΡΑΨΕ ' ***** ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ *****'
ΓΡΑΨΕ '===================================='
ΓΡΑΨΕ 'Ο αλγόριθμος που φτιάχνουμε τυπώνει :'
ΓΡΑΨΕ '-------------------------------------'
ΓΙΑ x ΑΠΟ A+2 ΜΕΧΡΙ M+1 ΜΕ ΒΗΜΑ 2
ΓΡΑΨΕ x
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'Τελική τιμή του x =',x
ΓΡΑΨΕ '===================================='
! Tα δύο τμήματα του προγράμματος τυπώνουν τα ίδια αλλά δεν είναι ισοδύναμα αφού η τελική τιμή
! του x διαφέρει. Αν ήθελε ισοδύναμα προγράμματα θα έπρεπε μετά το τέλος της ΓΙΑ ... να βάλουμε
! την εντολή x <-- x - 2. Και πάλι όμως θα υπήρχε πρόβλημα αφού τα προγράμματα θα τύπωναν
! διαφορετικά αν δίναμε ίσες τιμές στα Α και Μ.
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ