ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ φιδάκι
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Χ,Υ,ΣΚΟΡ,Τ_Χ,Τ_Υ,Ι
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:ΒΕΛ, Τ
ΑΡΧΗ
!διαστάσεις: μήκος-78 // ύψος-22
Χ <-- 11
Υ <-- 38
ΣΚΟΡ <-- 0
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ Υ,Χ
ΚΑΛΕΣΕ ΤΟΙΧΟΣ(ΣΚΟΡ)
ΓΡΑΨΕ '(-_-)'
ΚΑΛΕΣΕ ΕΜΦ_ΤΡΟΦΗ(Τ_Χ,Τ_Υ)
Οσο ΣΚΟΡ<10 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΕΛ
ΑΝ ΒΕΛ='8' ΤΟΤΕ
ΑΝ Χ>5 ΤΟΤΕ
Χ <-- Χ-1
ΑΛΛΙΩΣ
ΚΑΛΕΣΕ ΤΕΡΜΑ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΕΛ='5' ΤΟΤΕ
ΑΝ Χ<16 ΤΟΤΕ
Χ <-- Χ+1
ΑΛΛΙΩΣ
ΚΑΛΕΣΕ ΤΕΡΜΑ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΕΛ='4'ΤΟΤΕ
ΑΝ Υ+2>20 ΤΟΤΕ
Υ <-- Υ-1
ΑΛΛΙΩΣ
ΚΑΛΕΣΕ ΤΕΡΜΑ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΕΛ='6' ΤΟΤΕ
ΑΝ Υ<59 ΤΟΤΕ
Υ <-- Υ+1
ΑΛΛΙΩΣ
ΚΑΛΕΣΕ ΤΕΡΜΑ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΕΛ='0' ΤΟΤΕ
ΚΑΛΕΣΕ ΟΔΗΓΙΕΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΚΑΘΑΡΙΣΕ_ΟΘΟΝΗ
ΚΑΛΕΣΕ ΤΟΙΧΟΣ(ΣΚΟΡ)
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ Υ,Χ
ΑΝ Τ_Υ=Υ+2 ΤΟΤΕ
ΑΝ Χ=Τ_Χ+1 Ή Χ=Τ_Χ-1 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ '(^ο^)'
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ '(-_-)'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Τ_Χ=Χ ΤΟΤΕ
ΑΝ Τ_Υ=Υ Ή Τ_Υ=Υ-1 Ή Τ_Υ=Υ+1 Ή Τ_Υ=Υ+3 Ή Τ_Υ=Υ+4 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ '(^ο^)'
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ '(-_-)'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Χ=Τ_Χ+1 ΤΟΤΕ
ΑΝ Τ_Υ=Υ+2 Ή Τ_Υ=Υ+1 Ή Τ_Υ=Υ+3 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ '(^ο^)'
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ '(-_-)'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Χ=Τ_Χ-1 ΤΟΤΕ
ΑΝ Τ_Υ=Υ+1 Ή Τ_Υ=Υ+3 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ '(^ο^)'
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ '(-_-)'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ '(-_-)'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ Τ_Υ,Τ_Χ
ΓΡΑΨΕ '$'
ΑΝ Χ=Τ_Χ ΚΑΙ Υ+2=Τ_Υ ΤΟΤΕ !η συνθήκη Υ+2=Τ_Χ σημαίνει ότι το φιδάκι 'τρώει' την τροφή
ΚΑΘΑΡΙΣΕ_ΟΘΟΝΗ
ΚΑΛΕΣΕ ΤΟΙΧΟΣ(ΣΚΟΡ) !με την '_' και όχι με την 1η παρένθεση
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ Υ,Χ
ΓΡΑΨΕ '(-_-)'
ΣΚΟΡ <-- ΣΚΟΡ+1
ΚΑΛΕΣΕ ΕΜΦ_ΤΡΟΦΗ(Τ_Χ,Τ_Υ)
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΚΑΘΑΡΙΣΕ_ΟΘΟΝΗ
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 37,9
ΓΡΑΨΕ ' (-_~)'
ΓΡΑΨΕ
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 34,11
ΓΡΑΨΕ '*************'
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 34,12
ΓΡΑΨΕ 'ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!'
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 34,13
ΓΡΑΨΕ '*************'
ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
ΓΡΑΨΕ
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 35,15
ΓΡΑΨΕ 'ΣΚΟΡ = 10'
ΓΡΑΨΕ
ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 33,17
ΓΡΑΨΕ 'ΠΑΤΗΣΤΕ ENTER ΓΙΑ ΕΞΟΔΟ...'
ΔΙΑΒΑΣΕ Τ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
!ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΕΡΜΑ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΕΡΜΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Τ
ΑΡΧΗ
ΚΑΘΑΡΙΣΕ_ΟΘΟΝΗ
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 35,9
ΓΡΑΨΕ 'GAME OVER!'
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 35,10
ΓΡΑΨΕ 'SCORE=', ΣΚΟΡ*10
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 35,11
ΓΡΑΨΕ 'ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΝΤΕR ΓΙΑ ΕΞΟΔΟ'
ΔΙΑΒΑΣΕ Τ
ΚΛΕΙΣΕ_ΠΑΡΑΘΥΡΟ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
!ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ 'ΤΡΟΦΗΣ'
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΜΦ_ΤΡΟΦΗ(Τ_Χ,Τ_Υ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Τ_Χ,Τ_Υ
ΑΡΧΗ
Τ_Χ <-- ΤΥΧΑΙΟΣ(12)+5
Τ_Υ <-- ΤΥΧΑΙΟΣ(38)+20
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ Τ_Χ,Τ_Υ
ΓΡΑΨΕ '$'
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
!ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΙΧΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΙΧΟΣ(Χ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Ι,Χ
ΑΡΧΗ
!ΠΑΝΩ-ΑΡΙΣΤ -19,4
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 19,4
ΓΡΑΨΕ '^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^'
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 19,Ι
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 5 ΜΕΧΡΙ 16
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 19,Ι
ΑΝ Ι MOD 2 =1 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ '|'
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ '>'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 60,Ι
ΑΝ Ι MOD 2 =1 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ '|'
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ '<'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 19,17
ΓΡΑΨΕ '^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^'
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 30,19
ΓΡΑΨΕ '*ΤΡΕΧΩΝ ΣΚΟΡ:',Χ*10,'*'
ΠΗΓΑΙΝΕ_ΧΥ 30,21
ΓΡΑΨΕ 'ΓΙΑ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΤΗΣΤΕ 0+ENTER'
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
!ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10000000
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΟΔΗΓΙΕΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Χ
ΑΡΧΗ
ΚΑΘΑΡΙΣΕ_ΟΘΟΝΗ
ΓΡΑΨΕ '*****************'
ΓΡΑΨΕ '**** ΟΔΗΓΙΕΣ ****'
ΓΡΑΨΕ '*****************'
ΓΡΑΨΕ
ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
ΓΡΑΨΕ '>Κινείτε το "φιδάκι" με τα πλήκτρα:'
γράψε ' 8 = πάνω'
γράψε ' 5 = κάτω'
γράψε ' 4 = δεξιά'
γράψε ' 6 = αριστερά'
γράψε
γράψε '>Σκοπός είναι να να μαζέψετε 100$ χωρίς να ακουμπήσετε στους τοίχους'
γράψε
γράψε '4/7/2007 - MiSparrow'
ΓΡΑΨΕ
ΓΡΑΨΕ '(enter για επιστροφή στο παιχνίδι)'
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
τέλος_διαδικασίας