Τώρα είναι Κυρ 10 Νοέμ 2024 10:16 pm

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1 Δημοσίευση ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Κρεμάλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Σεπ 2011 12:07 am 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Κυρ 21 Αύγ 2011 07:26 pm
Δημοσιεύσεις: 2
Το πρόγραμμα ζητά από τον πρώτο παίχτη να δώσει μια λέξη. Ο Δεύτερος παίχτης πρέπει να βρει ποιά είναι η λέξη εισάγωντας ένα γράμμα την φορά.Ανάλογα με το αν υπάρχει το γράμμα στην λέξη,του αφαιρεί μια ζωή ή εμφανίζει την λέξη με το γράμμα στην σωστή θέση.Ο αλγόριθμος τερματίζετε όταν ο παίχτης αποτύχει σε 6 προσπάθειες εμφανίζοντας κατάλληλο μύνημα ή όταν βρει την λέξη.

Το πρόγραμμα είναι στην τελική μορφή,μπορεί όμως να δεκτεί μερικές αλλαγές ακόμα.

Όποιος έχει να προτείνει κάτι για να βελτιωθεί η λειτουργικότητα του μπορεί να κάνει ένα post reply εδώ.



Syntax: [ Download ] [ Hide ]
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  Κρεμμάλα
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Α[20][20],γ,σημαία,Δ[20],σημαία2,σημαία3
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ι,ν,πλ,ν1,count,count1,count2,count3,count4
ΑΡΧΗ
  count4 <-- 0                                               !Μεταβλητή που μετράει το πλήθος των γραμμάτων
  count2 <-- 0
  σημαία2 <-- 'ψ'
  count1 <-- 0                                               !Μεταβλητή που μετράει το πλήθος των διπλών γραμμάτων
  count <-- 0                                                !Μεταβλητή που μετράει το συνολικό πλήθος επαναλήψεων
  πλ <-- 6                                                   !Μεταβλητή που μετράει τις προσπάθεις που απομένουν
  ν1 <-- 0                                                   !Μεταβλητή που το πλήθος των σωστόν γραμμάτων
  ΓΡΑΨΕ
  ΓΡΑΨΕ   !                                                       Ατνώνης Γιωτάκης 2011
  ΓΡΑΨΕ   !                                                    Για την glwssomatheia.info
  ΓΡΑΨΕ 'Πληκτρολόγησε την λέξη και στο τέλος *'
Αρχή_επανάληψης                                              !Εισαγωγεί λέξης μέχρις ότου εισαχθεί *
  count4 <-- count4+1
  ΔΙΑΒΑΣΕ Α[count4]
Μέχρις_ότου Α[count4]='*'
ν <-- count4-1
Για ι απο 1 μέχρι ν                                          !Εμπλουτισμός του πίνακα Β με τον χαρακτήρα '_'
  Β[ι] <-- '_'
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ                                                     !Εντόλη αν για την διαφοροποίηση της λέξης 'πλεόν' ανάλογα με το αν είναι η πρώτη φορά που εκτελείτε
  ΑΝ COUNT>0 τότε
    ΓΡΑΨΕ 'Η μορφή της ζητούμενης λέξης πλέον είναι'
  Αλλιώς
    ΓΡΑΨΕ 'Η μορφή της ζητούμενης λέξης είναι'
  Τέλος_αν
  Για ι από 1 μέχρι ν                                       !Εμφάνησει τις λέξης που πρέπει να βρεθεί
    ΓΡΑΨΕ_ Β[ι]
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ
  ΓΡΑΨΕ
  Αν σημαία2 = 'ψ' τότε                                     !Εντόλη αν για την διαφοροποίηση της εντολής 'Γράψε ανάλογα με το αν είναι η πρώτη φορά που εκτελείτε
    ΓΡΑΨΕ 'Δώσε ένα γράμμα'
  Αλλιώς
    ΓΡΑΨΕ 'Τα λαθασμένα γράμματα που έχεις δηλώσει μέχρι τώρα είναι'
    ΓΡΑΨΕ
    Για ι από 1 μέχρι count1
      ΓΡΑΨΕ_ Δ[ι],','
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΓΡΑΨΕ
    ΓΡΑΨΕ 'Δώσε ένα γράμμα'
    ΓΡΑΨΕ
  Τέλος_αν
  count <-- count+1
Αρχή_επανάληψης                                            !Διαβάζει το γράμμα από τον δεύτερο παίχτη
  ΔΙΑΒΑΣΕ γ
  σημαία3 <-- 'α'
  Για ι από 1 μέχρι count1
    Αν Δ[ι]=γ τότε
      σημαία3 <-- 'ψ'                                      !Η σημαία ορίζετε ψευδής καθώς το γράμμα που πληκτρολόγησε ο χρήστης έχει ξαναδωθεί
      ΓΡΑΨΕ 'Έχείς ξαναδώσει το γράμμα αυτό'
    τέλος_αν
  Τέλος_επανάληψης
Μέχρις_ότου σημαία3='α'
σημαία <-- 'ψ'
Για ι απο 1 μέχρι ν                                        !Ελέγχετε αν υπάρχει το γράμμα που πληκτρολόγησε στην λέξη
  Αν Α[ι]=γ τότε
    Β[ι] <-- γ
    ν1 <-- ν1+1
    σημαία <-- 'α'                                         !Αν υπάρχει το γράμμα η σημαία ορίζετε αληθής για να διαχωριστεί η εντολή 'Γραψε' στις κατάλληλες εντολές έπειτα
  Τέλος_αν
Τέλος_Επανάληψης
Αν σημαία = 'α' τότε
  ΓΡΑΨΕ
  ΓΡΑΨΕ 'Το γράμμα',γ,'υπάρχει.'
  ΓΡΑΨΕ

  ΓΡΑΨΕ 'Επιτρεπόμενες προσπάθειες ακόμα',πλ
  ΓΡΑΨΕ
Αλλιώς
  count1 <-- count1+1
  Δ[count1] <-- γ                                         !Εισαγεί τα γράμματα στον πίνακα Δ ,που έχουν εισαχθεί από τον χρήστη
  πλ <-- πλ-1                                             !Αφαιρεί το επίπεδο ζωής
  σημαία2 <-- 'α'
  ΓΡΑΨΕ
  ΓΡΑΨΕ 'Δεν υπάρχει το γράμμα',γ,'Έχασες μια ζωή.Υπολοιπό ζωής',πλ
  ΓΡΑΨΕ
Τέλος_αν
Μέχρις_ότου πλ=0 Η ν1=ν                                   !Ελέγχει αν έχουν τελειώσει η επιτρεπόμενες προσπάθειες ή ο χρήστης έχει βρεί την λέξη ώστε να τερματίσει
Αν πλ>0 τότε                                              !Εμφανίζει κατάλληλο μύνημα ανάλογα με το αν έχασε ή νίκησε
ΓΡΑΨΕ
ΓΡΑΨΕ 'Κέρδισες'
ΓΡΑΨΕ
Αλλιώς
ΓΡΑΨΕ
ΓΡΑΨΕ 'Εχασες'
ΓΡΑΨΕ
ΓΡΑΨΕ 'Η λέξη ήταν΄'
ΓΡΑΨΕ
Για ι από 1 μέχρι ν                                      !Σε περίπτωση που έχασε εμφανίζει την σωστή λέξη
  ΓΡΑΨΕ_ Α[ι]
Τέλος_επανάληψης
Τέλος_αν

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ    Κρεμμάλα    


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1 Δημοσίευση ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Προβολές: