!Η προηγούμενη εκδοχή είναι διδακτικά πολύ καλή
!και καλύπτει το ζητούμενο όπως αυτό διατυπώνεται,
!αλλά δεν επιτρέπει την "επιστροφή" του
!πίνακα στο κύριο πρόγραμμα, με αποτέλεσμα να μην είναι
!δυνατή η πρόσβαση σε αυτόν από άλλα υποπρογράμματα.
!Ίσως η ακόλουθη εκδοχή να είναι λιγότερο διδακτική,
!αλλά περισσότερο χρηστική.
!Για ευκολία στην εκτέλεση έχουν μειωθεί οι διαστάσεις
!του πίνακα. Επίσης δε γίνεται έλεγχος εγκυρότητας
!ως προς τις τιμές των i και j που εισάγει ο χρήστης
!μια που ο σκοπός του παραδείγματος είναι άλλος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Άσκηση
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i, j
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Β[4,2]
ΑΡΧΗ
ΚΑΛΕΣΕ ΔΙΑΒΑΣΜΑ(Β)
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ i
ΑΝ i<>0 ΤΟΤΕ
ΔΙΑΒΑΣΕ j
ΓΡΑΨΕ 'Το στοιχείο', i, ',', j, 'είναι', Β[i,j]
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ i=0
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ(Α)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι , Κ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Α[4,2] !ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΑΡΧΗ !ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΕΙΔΟΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ ΣΟΥ ΖΗΤΑΕΙ Η ΑΣΚΗΣΗ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 4
ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 2
ΔΙΑΒΑΣΕ Α[Ι,Κ]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ