buluba89 πολύ σωστή η απάντηση σου για το 0!!
Για την υπερχείληση:
Όπως, σωστά, είπες η υπερχείληση συμβαίνει (και) σε πίνακες. Εκεί έχουμε υπερχείληση όταν προσθέτεις παραπάνω στοιχεία από αυτά που χωράει ο πίνακας. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στους ακεραίους.
Για να αποθηκευτεί ένας ακέραιος (όπως και κάθε άλλη μεταβλητή), χρησιμοποιούνται κάποια bytes. Σε αρκετές γλώσσες αυτά είναι 4, δηλαδή 32 bits. Για απλότητα θα θεωρήσω ότι χρησιμοποιούνται 3 bits. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να αναπαραστήσει 2^3 αριθμούς, δηλαδή 8 αριθμούς, από το 0 μέχρι το 7.
Τώρα σχεφτείτε ότι όταν γίνεται πρόσθεση στον υπολογιστή, είναι σαν να έκανες πρόσθεση σε ένα ρολόι. (Δείτε εδώ:
http://www.csd.uoc.gr/~hy120/03f/fig06/1.wrap.gif) Δηλαδή, αν σε ένα κανονικό αναλογικό ρολόι προσθέσεις δύο ώρες στις 11 η ώρα, τότε θα πας στη 1. Έτσι, και τους υπολογιστές, αν στο 7 προσθέσεις 1 τότε θα πας στο 0. Σε αυτή την περίπτωση έχουμε υπερχείληση.
Δείτε και το θέμα "Μαγική πρόσθεση" στην κατηγορία "Γενικά"